Followers

Pages

Thursday 23 April 2015

Yes! Kena Marah Dengan Bos Sudaaa..

Assalamualaikum...





Apa khabar deme-deme semua? Hari iols ada hot story sikit nak bagitau la kan..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Aik?? Kenapa telah berada di bawah? Hahahaa... Iols suke.. Confius ke korang? Memang! Sebab hati iols pun tengah keliru dengan apa yang berlaku. Nah, macam ni story dia. Tengah-tengah kusyuk buat kerja kan.. Tiba-tiba ter'print' sesuatu yang dianggap betul dan jawapannya adalah SALAH!!!! Cesss.. Berdebar iols sampai jantung semakin kuat denyutannya..Ya ALLAH, hanyaMu aku meminta pertolongan. Tupppp.... Dengar satu suara yang sedang menyoal siasat aku.. Peghhhh! Masa tu seram sejuk dah tangan and tapak kakiku.. Telingaku sedang menahan kebisingan bebelan seorang senior tempat aku kerja. Takpe saya sudi mendengar as a pengajaran dan Insyaallah tak akan berlaku lagi perkara sebegini dan akan lebih berhati-hati lagi.

Toinkkk... :)




Pesanan untuk kita semua buat kerja dengan betul-betul dan ikhlas tau!

Itu sahaja pesanan saya untuk pembaca-pembaca di luar sana.

Bye!


No comments:

Post a Comment