Followers

Pages

Friday 15 May 2015

First Time Pergi Murni SS2!

Assalamualaikum...

Kesibukan dan keletihan hari-hari bekerja membuatkan aku semakin terlupa untuk update post-post baru. Ok lupakan masalah itu.

Jom siasat! Tajuk di atas berbunyi begini. Tanggal 30 April yang lalu, si fiance aku ni bertanya nak celebrate dekat KL ke Terengganu? Aku tak tahu nak jawab mane. So, malam minggu tu saje je ajak pergi makan dekat Murni SS2 untuk merasa makanan di sini best atau tak best. So, google map tempat ni then terus jumpa. Dekat je ok! Malam itu baru ada nafsu untuk singgah Murni ss2.

Kedai ni terletak antara kedai elektrik je sepanjang tu. Kawasan majoriti kaum cina. Tapi aku tengok ramai je pergi makan, aku ikut turut serta nak try makan. Insyaallah halal. Aku sampai sana ada tempat makan ber'aircond', di luar kedai, aku pun nampak pelik, kenapa diorang duduk luar sedangkan tempat aircond ada. Hahahha... Tapi aku tetap pilih aircond sebab time tu panas untuk dapatkan parking yang agak susah sebab malam minggu.

Dah duduk semua, amik order. Tiba-tiba di buku order ada nasi goreng meletup. Hhaaahaa.. Meletupkah nasi gorengku? Nampak gambar sedap. So, why not try dulu kan. Si dia order nasi goreng ayam pandan. Dan air pulak aku air Fair Lady dan dia air Girlfriend. Dan satu tambahan roti hawai, setelah selidik blog ramai yang cakap roti ni best.

Nasi Goreng Meletup
(Pedas, ada petai dan campuran kerang dll)
RM8

Nasi Goreng Ayam Pandan
(Nasi sikit katanya, ayam sedap manis2)
RM 9.50

Air Fair Lady
(Bila minum rasa macam nak Fair Lady gitu)
RM5.00

Air Girlfriend
(RM4.00)

Roti Hawai
(Sedap lah jugak tapi aku tak suka sebab isi entah ape2)
RM6.00

 Baru aku tahu perasaan nak datang sini lagi.. Haaaa.... Ambik kau! Memang mahal sikit tapi kalau nak bergalak-galak tu boleh lah, duit lebih ke kan, boleh datang sini untuk enjoy!

Habis jugak duit kan 
RM 34.45 include GST!
Pooodaaahhhhhh!!!!

Yeahhhh! Dah serik untuk kali kedua sebab ad GST! Tapi tak sure lagi akan datang sini lagi atau tak sebab bila datang mood nak makan itu ini, GST tak berperanan dah sebagai penghalang. 

K. Ngantuk. Goodnite!

No comments:

Post a Comment