Followers

Pages

Friday 15 May 2015

First Time Terjebak!

Assalamualaikum... & Hello!

Semalam ada kawan office aku ni memberi sebaran kepada aku tentang satu laman web pembelian secara online. Beliau mengatakan bahawa semua barang dekat laman web tu murah! So, aku dengan gelabahnya terus ke laman web ini DI SINI . WEH, ape yang aku jumpa macam-macam barang keperluan hidupku berada di sini. Yeahhh, dah mula dah nak godek-godek. Dengan rakusnya aku search woman bag and then terjumpa SLING BAG . Alahai Fira, apa ni?? Gaji belum masuk lagi, Kau dah tergodek-godek nak yang ini, yang itu.. Wah banyak ok! Harga pula menggila murah! Semua ini buat aku dah rambang mata.. Yippiiii..

Aku ni dah la suka kumpul beg.. Yang si NILE pulak saje nak suruh aku meroyan asyik add chart je kerjanya. Ishhhh tak boleh jadi.

Aku order 23-Apr-15 hari ni dah delivered barang. So, sangat keterujaan aku! Terima kasih abang dispatch sebab sudi menghantar barang aku wei. Thanks a lot to NILE sebab service sangat tip top. Korang rasa apa yang aku beli ek?

Hihihihi.....


Ni dia kawan aku yang sendu yang telah
membuatkan aku terjebak..



Siap bagi plastic bag yang cute lagi




2 sling bags for me and her (officemate)
Same colour GREEN




For him
Size 43 but I think too small for him
Never mine because its so cheap and affordable
:)


Tak sempat nak ambil gambar dispatch sebenar iols
But their dispatch like this by motorcycle
Curi gambar google je!



Itu dia pengalaman aku membeli barangan NILE.com.my. Lain kali nak order lagi.
Sebab ianya murah!!!


Damn..

BYE!



No comments:

Post a Comment