Followers

Pages

Thursday 13 August 2015

Settle Potong P1...Finally!!

Nampak tajuk kat atas tu??? Happpy weh. Lepas ni tak payah dah nak membazir duit bayar kat P1 sebab aku pun pakai time balik kampung je. Aku suka jugak P1 sebab memudahkan aku dalam ber'networking'. Terima kasih P1. Hehehhe..

Tadi tanggal 13/8/2015, P1 telah selamat pergi kepada tuan mereka, iaitu main office di Jalan Templer PJ. 5 minit je dari office aku tau!. Settle! Lepas parking motor, tanya reception masuk belah kiri then kita sebagai tetamu dijemput untuk tanya kepada pekerja yang ada di situ. Aku cakap la nak pulangkan modem. Then terus dilayan dengan baik sekali takpayah tunggu nombor pun terus dapat weh. Maybe sebab time lunch kot, tak ramai orang.

Jom ikuti langkah untuk terminate P1:

1. Call 1300031300 . Pilih bahasa yang korang pilih. Then tekan je nombor 5.

2. Nyatakan niat nak terminate P1. Anda akan ditanya soalan untuk pengesahan seperti no akaun, no ic dan sebagainya.

3. Dan anda akan diberi nombor rujukan. (bawa semasa nak pulangkan modem)

4. Dia kata akan menerima sms dalam masa 3 hari, tetapi aku tak dapat pun. Then aku terus call sekali nombor di atas and aku bagitau je sebab. Mereka suruh aku pergi je pulangkan modem.

5. Dalam tempoh 15 hari, anda dikehendaki pulangkan modem k! (Nanti kena caj kalau tak pulangkan)

6. Happy!


Goodbye!




Yeahhhh! Lega dah. Mintak-mintak tak ada benda yang macam orang ramai hadapi sekarang seperti sampai hutang kena bayar sekian2..


K. Bye!

No comments:

Post a Comment