Followers

Pages

Saturday 7 March 2015

My Convocation Day - University of Malaya 2013

Haiiii....

Kite kebosanan sekarang sebab tiada apa-apa yang nak dibuat.. Sambil2 membelek album lama terjumpa gambar time grad harituhhh... Saya suke sangat tau sebab orang tersayang semua ada dekat dengan saya time iols terima segulung ijazah konon2.. Hahahaa.. Malu ngat aiii...

Time tu tahun 2013, 2/10/2013 saya konvo.. Kire best la jugak kan sebab dah tamat study..hehehe
Tak payah fikir lagi sal study2 nihh..Bosan wei sepanjang hidup belajar...belajar..belajarrrr jer..
nak jugak kerja kan.. Rehatkan otak, tenangkan jiwa. Buruk benor perangai...Ishhhhx3.. Jom layankan sedikit gambar keterujaan saya yang dapat segulung transkrip...

Sebelum masuk dewan


Mak Ayah sayer....

Kawan Baik UM aka grupp assignment kiter
(Salmi)


Jiran sebelah bilik...
(Solehah)


My Future Hubby...
(Lambatnya kawen)



Ermmm.... Gitulah cerita saye ketika convo...Ramai jugak la yang datang untuk meraikannya... Adik2 saya tak bawak masuk dalam ni sebab diorang malu...Kuang..kuang....???

Selesai je majlis ni balik hostel rehat ape semua...Tiba2 dapat panggilan interview terus kau... Ha kau hadooo?? Alhamdulilla saya berjaya merebut takhta jawatan tersebut... Thanks to ALLAH,.! Syukur Alhamdullilah sangat2... Rajin berusaha semuanya akan dapat!!

Inilah serba sedikit coretan saya for this entry... BY2..

Salam kenalan, 
Hafira AzLia 

No comments:

Post a Comment